Hoe configureer of voeg ik Gmail toe aan mijn Incredimail-account

Hoe configureer of voeg ik Gmail toe in mijn Incredimail: In mailingdiensten is ongelooflijkimail de nieuwe, geavanceerde en aantrekkelijke e-maildiensten die internetgebruikers vaak gebruiken voor interactieve chatservices. Wat Gmail betreft, het is de top in gratis e-mailservices, meestal dragen alle mensen een Gmail-account en het heeft enorme functies en functionaliteit voor internetgebruikers. Als een gebruiker één keer gebruik maakt van deze twee accounts, kan hij Gmail toevoegen aan een ongelooflijk account, ze verdubbelen gewoon de functionaliteit, opslag, e-mailservices, enz. En houden tegelijkertijd toegang tot hun beide account en bereiken snel hun Gmail-inbox en krijgen hun belangrijke e-mails en gegevens op een zeer handige manier.




Hoe toegang krijgen tot een Gmail-account in IncrediMail?

Hoe toegang te krijgen tot een Gmail-account in IncrediMail Als iemand zijn ongelooflijke e-mailaccount heeft geconfigureerd, maar ook interesse heeft om altijd in contact te blijven met zijn Gmail-e-maildiensten via slechts één venster, dan kunnen ze Gmail toevoegen en configureren om ongelooflijkimail te configureren voor gmail ongelooflijkimailaccount en te behouden in contact met hun beide e-mails in een enkel venster en profiteer van de voordelen van beide e-mailservices vanaf een enkel toegangspunt. Hieronder vindt u een eenvoudige procedure om Gmail te configureren en toe te voegen aan een ongelooflijk account.

Hoe configureer ik mijn Gmail-account in Incredimail?

  • Open de Gmail-website en log in op uw Gmail-account.
  • Ga in een Gmail naar de instellingen en klik op account en importeer.
  • Klik op een ander eigen e-mailadres toevoegen.
  • Klik nu op importeren vanaf andere adressen.
  • Volg de instructies op het scherm.
  • Open ongelooflijkimail op uw computer
  • Ga nu naar tools - e-mailaccounts - klik op Toevoegen
  • Klik op laat me instellingen configureren.
  • Typ in ongelooflijke server pop.gmail.com
  • Typ in uitgaande e-mailserver smtp.gmail.com
  • Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in en controleer of mijn server verificatie vereist.
  • Voer vooraf poortnummers van de server 465 in smtp in en controleer de beveiligde verbinding.
  • Zorg ervoor dat u minimaal één keer per maand inlogt.

Hoe kan ik mijn Gmail-account configureren in Incredimail Als je problemen hebt met het account van ongelooflijkimail en een snelle ondersteuning en oplossing nodig hebt voor een ongelooflijkimail-account, neem dan snel contact op met Gmail Klantenservice Belgie en ontvang snel en synchroniseer Gmail naar Incredimail beste technische ondersteuning voor ongelooflijkimail-account snel.




We bieden ook een technische ondersteuning Gmail Klantenservice.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe Epson Printer Foutcode 000041 te repareren?

Hoe Gmail-bericht geblokkeerd probleem op te lossen?

Hoe meld je je aan voor Netflix?