Een back-up maken van Outlook Express-e-mails naar een externe harde schijf: topoplossingen

 “Ik wil al zo lang e-mails van Outlook Express op een externe harde schijf opslaan, zodat ik ze later kan openen vanuit mijn MS Outlook- of Thunderbird-account. Ik wil dit doen alsof alle kolommen moeten worden opgeslagen, net zoals ze verschijnen wanneer een nieuw e-mailbericht in mijn Postvak IN binnenkomt.


Telkens wanneer ik e-mails probeer op te slaan in de .eml-extensie, verlies ik niet alleen de kolommen ‘Afzender’ en ‘Ontvanger’, maar ook de datum waarop het bericht is verzonden. De ‘Aanmaakdatum’ verandert in de datum waarop ik e-mails naar de externe harde schijf verplaats.


Dus, kan iemand me voorstellen hoe ik Outlook Express-e-mails op een externe harde schijf of een ander programma kan opslaan waarmee ik duizenden van mijn Outlook Express-e-mails op een externe harde schijf kan opslaan op dezelfde manier als ik wil. "

Hoe u e-mails van Outlook Express 6 op de harde schijf kunt opslaan, is een veel voorkomende vraag van gebruikers. Dit komt omdat Microsoft is gestopt met het ondersteunen van deze gratis e-mailclient.

Er zijn nog enkele vragen die door gebruikers worden gesteld: -

  • Hoe maak ik een back-up van Outlook Express-e-mails naar een externe harde schijf?
  • Hoe e-mailmappen van Outlook Express op de harde schijf opslaan?
  • Hoe verplaats ik mijn Outlook Express-mappen naar een externe harde schijf?
  • Hoe Outlook Express-e-mails naar een externe harde schijf te kopiëren?

In deze zelfstudie laten we u enkele geweldige oplossingen zien om deze taak op een eenvoudige manier uit te voeren. Dus laten we beginnen!

# 1. Bewaar Outlook Express-e-mails handmatig op de harde schijf

Als uw e-mails worden opgeslagen in uw Outlook Express-mailboxen, kunt u handmatig een back-up maken van Outlook Express-e-mails lokaal op een externe harde schijf. Hieronder staan ​​de stappen voor hetzelfde:

  • Start de Outlook Express-applicatie en klik op het tabblad Extra.
  • Selecteer het menu Opties van en klik op het tabblad Onderhoud in het venster Opties voor het exporteren van Outlook Express-e-mails.
  • Klik met de rechtermuisknop op ‘Click Store Folder to Change Location of Your Message Store’ en klik op de knop Store Folder om een ​​back-up te maken van Outlook Express op een externe harde schijf.
  • Druk in het venster Store Folder een paar keer op de Tab-knop totdat de tekstregel onder ‘Uw persoonlijke berichtopslag in de volgende map’ wordt geselecteerd.
  • Houd de Ctrl-knop op het toetsenbord ingedrukt en druk op de C-knop en laat de knop dan staan, omdat hierdoor de geselecteerde gegevens worden gekopieerd.
  • Om Outlook Express nu op een externe harde schijf op te slaan, drukt u op de Start-knop en klikt u op Uitvoeren. Plak de gekopieerde gegevens en druk op de Enter >> OK-knoppen.

Hierna worden al uw Outlook Express-e-mails in deze map opgeslagen en kunt u ze overbrengen naar een externe harde schijf en ze openen volgens uw vereisten en gewenste e-mailclients.


# 2. Bewaar Outlook Express-e-mails automatisch op de harde schijf

Als u niet zo technisch onderlegd bent of uw kostbare tijd niet wilt verspillen aan het implementeren van een langdurige methode, is het raadzaam om hulp in te roepen van een hulpprogramma van derden.

DBX To PST Converter is een krachtige en betrouwbare oplossing om Outlook Express op een veilige manier naar een externe harde schijf te kopiëren. Met de tool kunnen gebruikers een back-up maken van Outlook Express-e-mails in PST-bestand en .dbx-e-mails toegankelijk maken in de e-mailtoepassing van Outlook.


Volg de werkstappen om e-mails van Outlook Express op een externe harde schijf op te slaan:

Download eerst de software en start deze om Outlook Express-e-mails op een externe harde schijf op te slaan

  • Klik op de knop Bestanden selecteren en selecteer de Outlook Express DBX-bestanden vanaf de locatie, u kunt de DBX-bestanden rechtstreeks naar de software slepen en neerzetten.
  • Druk op de knop Converteren om te beginnen met het opslaan van Outlook Express-e-mails op de harde schijf en blader naar een bestemmingslocatie voor het resulterende bestand.
  • Zodra het maken van een back-up van Outlook Express naar een externe harde schijf succesvol is, drukt u op de knop OK.

Navigeer naar de opslaglocatie. U vindt Outlook Express-bestanden op de harde schijf in hun oorspronkelijke mapstructuur en u kunt ze openen in Outlook.

Afsluitende lijnen

Als u een van de gebruikers bent die op zoek is naar vragen, zoals het maken van een back-up van Outlook Express-e-mails naar een externe harde schijf, dan is dit artikel iets voor u. Hier hebben we twee eenvoudige en echt werkende technieken onthuld om Outlook Express-mailmappen op een externe harde schijf op te slaan.
Als u hulp nodig heeft, bel ons Outlook Telefoonnummer: + 31-308081219.

We bieden ook een technische ondersteuning Microsoft Telefoonnummer.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe Epson Printer Foutcode 000041 te repareren?

Hoe Gmail-bericht geblokkeerd probleem op te lossen?

Hoe meld je je aan voor Netflix?