PAYPAL-ACCOUNT OPGESCHORT? LEER HOE U HET KUNT OPLOSSEN

 Als u PayPal als uw belangrijkste verkopersaccount gebruikt, zoals de meeste e-commercebedrijven doen, kan het een nachtmerrie zijn om uw account op te schorten.


Als u de betalingen niet kunt verwerken, bent u feitelijk failliet. Je zult geen geld kunnen verdienen. Om nog erger te maken: als uw PayPal-rekening is opgeschort, verbiedt de gebruikersovereenkomst van PayPal u om een ??nieuwe rekening te openen terwijl uw oude niet is toegestaan.


In dit bericht worden alle redenen onderzocht waarom PayPal uw verkopersaccount kan opschorten als reactie op verzoeken van lezers. We bespreken ook de maatregelen die u moet nemen om te voorkomen dat uw verkopersaccount door PayPal wordt opgeschort. U leert ook wat u moet doen als uw PayPal-rekening al is opgeschort.


Waarom PayPal uw account kan opschorten


Om te beginnen is het veilig om aan te nemen dat PayPal alleen in uitzonderlijke omstandigheden handelsaccounts zou blokkeren. Uit een beoordeling van klachten van verkopers over de PayPal-gemeenschap, Reddit en Quora blijkt echter dat de vorige verklaring in tegenspraak is met de ervaringen van meerdere PayPal-gebruikers. Denk bijvoorbeeld aan het volgende:


“Mijn PayPal-account is onlangs zonder waarschuwing opgeschort. Ik heb dit account gemaakt om mijn ARG (Alternate Reality Game) te helpen financieren door websitehosting, SSL en andere diensten, evenals Steam te kopen.


Veel mensen gaven me meteen nadat ik mijn PayPal-rekening had ingesteld. Helaas heeft het "Support"-team van PayPal mij niet geïnformeerd waarom mijn account is stopgezet, en dit veroorzaakt problemen omdat ik binnenkort de rekeningen van mijn site niet meer kan betalen." Dus waarom zou uw PayPal-account worden opgeschort als dit geen standaardprocedure is?


Hier zijn talloze verklaringen voor. Laten we het probleem van Gábor als voorbeeld nemen. Volgens het gebruikersbeleid van PayPal wordt de rekening opgeschort als een nieuwe of bestaande rekening een ongewoon hoog bedrag ontvangt. Het zendt een rode vlag uit. Volgens een PayPal-functionaris is het een middel voor het bedrijf om fraude te bestrijden en te garanderen dat zijn service voldoet aan de behoeften van zijn klanten. Als gevolg van de snelle stroom van geldovermakingen werd de PayPal-rekening van Gábor opgeschort.


Er zijn echter aanvullende redenen waarom de rekening van een handelaar door PayPal kan worden opgeschort. Het is mogelijk dat uw PayPal-rekening veel terugboekingen heeft, dat uw bedrijfsstrategie of website-inhoud vermoedens oproept, dat uw kredietscore laag is of dat klanten een klacht hebben ingediend bij Paypal over uw bedrijf.


Bovendien, als u het gebruikersbeleid van Paypal schendt door uw account te gebruiken om loterijgeld te ontvangen, verdovende middelen te verkopen of onwettige activiteiten uit te voeren, kan uw account worden opgeschort.


Evenzo, als uw account niet correct is bevestigd of inconsistenties vertoont, u of iemand anders heeft ingelogd op uw PayPal-account vanaf een ongebruikelijke plaats, of als er frauduleuze activiteiten plaatsvinden in uw account, zal PayPal deze opschorten.


Ze gebruiken deze checklists regelmatig om hun platform voor iedereen veilig te maken. Volgens wat we online hebben gezien, heeft PayPal echter slechts een paar keer de rekening van een handelaar stopgezet om redenen die ze niet identificeerden. Houd er echter rekening mee dat te veel terugvorderingen en geschillen de meest voorkomende reden zijn voor PayPal om uw verkopersaccount op te schorten of zelfs te verbieden.


Pas op voor fraudeurs die zich voordoen als PayPal met e-mails en sms-berichten


Voor alle duidelijkheid: niet alle berichten waarin staat dat "Uw PayPal-account is opgeschort wegens verdacht gedrag" worden door PayPal verzonden. Sommige zijn van gewetenloze oplichters die proberen u van uw geld te bedriegen.


Het doel van dergelijke phishing- en spoof-e-mails is om uw persoonlijke gegevens, wachtwoorden en rekeningnummers te verkrijgen. Ze kunnen u vragen om "te reageren, een telefoonnummer te bellen of op een weblink te klikken", wat allemaal zal helpen bij het stelen van uw persoonlijke gegevens.


Controleer het e-mailadres van de afzender als u dergelijke e-mails ontvangt. Als de e-mail verdacht lijkt, DOORSTUREN naar spoof@paypal.com. De beveiligingsprofessionals van PayPal helpen u bij het oplossen van de situatie. KLIK echter NIET OP DE LINKS IN DE E-MAIL.


Valse tekst (Smishing) en audio (Vishing) communicatie kan ook worden gebruikt om contact met u op te nemen. Wees sceptisch over dergelijke berichten, ongeacht het medium, totdat u de status van uw account hebt geverifieerd door in te checken op uw PayPal-account op www.PayPal.com. Als uw verkopersaccount is opgeschort door PayPal, ontvangt u een melding in uw portal. Dit brengt ons bij het volgende punt:


Hoe u kunt voorkomen dat uw PayPal-account wordt opgeschort en wat u moet doen als uw PayPal-account is opgeschort


Als u dit leest, bent u waarschijnlijk geïnteresseerd in hoe u uw PayPal-rekening kunt herstellen. Dus laten we ermee aan de slag gaan.


Om weer toegang te krijgen tot uw opgeschorte PayPal-rekening, logt u in op uw zakelijke PayPal-rekening en gaat u naar het Resolutiecentrum om de redenen voor de opschorting te bekijken. Op hun website vind je alle informatie die je nodig hebt om je account opnieuw te activeren.


PayPal beweert dat de eisen zullen variëren op basis van het probleem. Facturen van uw leveranciers, betalingsinformatie, verzendbewijs, trackinginformatie en kopersinformatie, bewijs van adres en identiteitsverificatie zijn allemaal mogelijk. Als u veel geld verwacht, is het waarschijnlijk een goed idee om vooraf contact op te nemen met PayPal. Zorg er ook voor dat uw bank- en rekeninggegevens consistent zijn en gebruik altijd traceerbare informatie bij het verzenden van artikelen.


Maar zoals u zou verwachten, kunt u nooit te voorzichtig zijn bij het online zakendoen. U zult nog steeds in de problemen komen als u PayPal-terugboekingen en geschillen niet goed minimaliseert, ongeacht hoeveel voorzorgsmaatregelen u neemt. De beste gok is om technologische hulpmiddelen zoals Chargeflow te gebruiken om uw terugvorderings- en geschillenbeheerprocessen toekomstbestendig te maken. Met Chargeflow kunt u er zeker van zijn dat eventuele PayPal-terugboekingen en geschillen worden behandeld door professionals. Chargeflow automatiseert het hele proces voor u, zodat u zich nooit zorgen hoeft te maken over buitensporige PayPal-terugboekingen die uw bedrijf in de weg staan.


De zaken verbeteren echter. Onze technici zullen u voorzien van exclusieve informatie die u zal helpen bij het beter structureren van uw bedrijf. Door voorspellingen te hebben over hoeveel geld u kunt verhalen op lopende geschillen, krijgt u diepere consumenteninzichten en kunt u uw vaste cashflow sneller inschatten. Charge Flow biedt u diepgaande analyses, zoals u nog nooit eerder hebt gezien in de sector voor geschillenbeslechting. Sluit je aan bij de beste bedrijven die Chargeflow hebben gebruikt om buitengewoon e-commerce succes te behalen! Hier moet je beginnen.



Een PayPal-rekening sluiten


PayPal-rekeningen kunnen zeer voordelig zijn. Ze zijn een eenvoudige en gratis manier om geld te sturen naar familieleden die in het buitenland wonen of om online aankopen te doen. U kunt zelfs een zakelijke rekening openen zodat uw klanten of klanten u kunnen betalen.


Als u uw PayPal-rekening om welke reden dan ook niet meer wenst, is het sluiten ervan een eenvoudig en pijnloos proces dat binnen enkele minuten kan worden voltooid. Lees verder om te leren hoe u een PayPal-rekening sluit.


Waarom u uw PayPal-rekening zou willen sluiten


Het goede nieuws is dat het onderhouden van een ongebruikt PayPal-account helemaal gratis is. Als u echter niet van plan bent PayPal opnieuw te gebruiken, kan het een goed idee zijn om PayPal te verwijderen. PayPal is veilig, maar elke website waarop uw persoonlijke en financiële gegevens worden weergegeven, kan worden gehackt. Door uw informatie te verwijderen van sites die u niet meer gebruikt, verkleint u de kans dat uw informatie wordt gestrand.


Sommige mensen annuleren hun PayPal-rekening omdat ze denken dat het is gecompromitteerd en ze willen worden beschermd. Zakelijke gebruikers willen misschien een account beëindigen voor een bedrijf dat niet meer bestaat. Gebruikers kunnen er ook voor kiezen om hun PayPal-account te deactiveren als ze zijn overgestapt op een andere betaalmethode, zoals Venmo of Stripe.


Misschien wilt u gewoon een nieuwe PayPal-rekening maken met een nieuw e-mailadres. Als een van deze scenario's u bekend voorkomt, wilt u weten hoe u een PayPal-rekening sluit.


Wat u moet weten voordat u uw account sluit


Het belangrijkste om te onthouden voordat u uw PayPal-rekening opzegt, is dat deze permanent wordt gesloten zodra deze is gesloten. Uw PayPal-account wordt niet gedeactiveerd. Het deactiveren van een account betekent meestal dat het later indien nodig kan worden hersteld. Bij een PayPal-rekening is dit niet het geval. Een account wordt definitief gesloten nadat het is gewist.


Omdat u uw PayPal-rekening permanent verwijdert, wordt ook alles wat eraan is gekoppeld verwijderd. Uw transactiegeschiedenis gaat hierdoor verloren. Als u denkt uw transactiegeschiedenis later nodig te hebben, is het een goed idee om een ??screenshot te maken, deze af te drukken of op een andere manier op te slaan. Zelfs als u een nieuw PayPal-account registreert met hetzelfde e-mailadres, heeft u geen toegang tot deze informatie zodra het PayPal-account is beëindigd.


U hebt ook een laptop of computer nodig om via internet toegang te krijgen tot uw PayPal-rekening als u ervoor kiest deze te sluiten. Met de PayPal-app voor Android en iOS kunt u uw account niet verwijderen.
Zorg ervoor dat er geen openstaande problemen zijn met uw PayPal-rekening voordat u probeert deze te sluiten. Dit kunnen onbetaalde bedragen of onopgeloste problemen zijn die met de klantenondersteuning moeten worden opgelost. Als u zich nog zorgen maakt over uw PayPal-rekening, mag u deze niet sluiten. Eventuele geldvorderingen die niet zijn betaald, worden automatisch geannuleerd.


De laatste stap voordat u uw PayPal-rekening afsluit, is het opnemen of innen van uw volledige PayPal-bedrag. U kunt dit bereiken door uw saldo uit te geven of over te schrijven naar een andere PayPal- of bankrekening. U kunt ook een cheque aanvragen via PayPal, maar aan deze optie zijn kleine kosten verbonden.


Hoe u uw PayPal-rekening kunt sluiten


Het is tijd om uw PayPal-rekening te sluiten nadat u een kopie van uw transactiegeschiedenis heeft bewaard, eventuele resterende problemen met uw rekening heeft gecorrigeerd en het volledige PayPal-saldo heeft geïnd.


Ondanks dat het opzeggen van je account onomkeerbaar is, duurt het hele proces maar een paar minuten. Voor een persoonlijk account en een zakelijk account gelden iets andere procedures.


Persoonlijk accountUw persoonlijke PayPal-rekening sluiten:


Als je je transactiegeschiedenis nodig hebt, zorg er dan voor dat je deze hebt gedupliceerd.Zorg ervoor dat uw account geen onopgeloste problemen heeft.Controleer of uw PayPal-saldo is opgebruikt.Log in op uw PayPal-rekening met een webbrowser op een desktop- of laptopcomputer.Nadat u bent ingelogd op uw PayPal-account, gaat u naar het menu Instellingen (het pictogram van het menu Instellingen bevindt zich rechtsboven in uw scherm, naast de optie Afmelden)Een tabblad voor accountopties is te vinden in het menu Instellingen. Dit tabblad moet worden geopend.Klik op de knop Uw account sluiten in het gedeelte Accountopties.Voer uw bankrekeninggegevens in als daarom wordt gevraagd.Om uw account te sluiten, klikt u op de knop Account sluiten.


Zakelijk account


Het is ook mogelijk om een ??zakelijk account te downgraden naar een persoonlijk account, maar u moet hiervoor contact opnemen met de klantenservice.


Zo sluit u uw zakelijke PayPal-rekening af:


Als je je transactiegeschiedenis nodig hebt, zorg er dan voor dat je deze hebt gedupliceerd.Zorg ervoor dat uw account geen onopgeloste problemen heeft.Controleer of uw PayPal-saldo is opgebruikt.Log in op uw PayPal-rekening met een webbrowser op een desktop- of laptopcomputer.Klik op de profielknop zodra u bent ingelogd op uw PayPal-account (het pictogram van de profielknop bevindt zich rechtsboven in uw scherm, naast de optie Afmelden)Selecteer de optie Profiel en instellingen in het vervolgkeuzemenu.Selecteer Accountinstellingen in het vervolgkeuzemenu.Boven aan de pagina Accountinstellingen verschijnt een regel voor Accounttype.Om uw PayPal-account te verwijderen, klikt u op de optie Account sluiten.


Wat gebeurt er nadat u een PayPal-rekening sluit?


U heeft geen toegang meer tot uw PayPal-rekening nadat deze is gesloten. Uw PayPal-transactiegeschiedenis wordt gewist. Niet-betaalde geldaanvragen worden automatisch beëindigd. Een verwijderd PayPal-account kan in de toekomst niet meer worden gebruikt om online betalingen te doen. Ook ongebruikte inwisselcodes of coupons gaan verloren.


U kunt indien nodig een nieuwe PayPal-rekening openen (u kunt zelfs hetzelfde e-mailadres gebruiken), maar u kunt geen informatie van uw oude rekening zien.


Conclusie


Het opzetten van een PayPal-account is eenvoudig en gemakkelijk, net als het doen van internationale betalingen. Het sluiten van een PayPal-rekening is ook eenvoudig en gemakkelijk. Als je denkt dat je PayPal niet meer gaat gebruiken, is het om veiligheidsredenen een goed idee om PayPal te sluiten.
Voordat u een PayPal-rekening sluit, moet u ervoor zorgen dat u eventuele openstaande problemen hebt opgelost en al uw geld hebt opgenomen. Onthoud dat zodra u een PayPal-account sluit, deze volledig wordt gewist en dat u geen toegang meer hebt tot accountgegevens, inclusief transactiegeschiedenis.

We hopen dat wat uw probleem ook is, als er nog een probleem is, u uw probleem kunt oplossen met de hulp van ons deskundige team. U kunt het gratis nummer PayPal Bellen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe Epson Printer Foutcode 000041 te repareren?

Hoe Gmail-bericht geblokkeerd probleem op te lossen?

Hoe meld je je aan voor Netflix?