Toegang krijgen tot uw kennisvenster als Google Nieuws-auteur
Nieuwsbronnen die mensen vertrouwen, hebben de neiging om contact met hen te maken. Als auteur zou je als nieuwsbron kunnen dienen.
In een wereld waar zoveel stemmen strijden om aandacht, is het echter moeilijk om een aanzienlijk aantal volgers te krijgen. U moet al uw middelen ten volle benutten om u te onderscheiden van de concurrentie.
Claim uw auteurskennisvenster in Google Nieuws als één optie.
Wat is het Author Knowledge Panel voor Google Nieuws?
Wanneer een gebruiker naar een entiteit zoekt, toont Google boven aan de pagina's met zoekresultaten van zoekmachines (SERP's) informatievakken met de naam 'Kennispanelen voor auteurs van Google Nieuws'. Een entiteit kan een persoon, een bedrijf, een vereniging of een gelegenheid zijn.
De Knowledge Graph van Google wordt gebruikt om de gegevens te extraheren die worden weergegeven in uw auteurskennisvenster.
Dit is de database van Google, die een systeem bevat dat is gemaakt om informatie over entiteiten op internet en hun onderlinge relaties te begrijpen. Knowledge Graph verzamelt zijn gegevens onder andere van verschillende betrouwbare websites, Google My Business (GMB)-profielen, Wikipedia-artikelen en sociale-mediaplatforms.
Google vernieuwt automatisch het auteurskennisvenster wanneer de brongegevens veranderen. Wanneer het kennisvenster wordt weergegeven, kunnen zoekmachines:
- het verkrijgen van een verzoek van een gebruiker
- het verkrijgen van de zoekresultaten
- bepalen van de eerste groep feitelijke entiteiten die betrekking hebben op het onderzoek.
- kies de meest relevante media om de kennisgrafiek weer te geven.
- Zorg ervoor dat de verzamelde informatie nauwkeurig en relevant is voor het zoeken door:
Inhoud van een kennisvenster omvat zaken als:
- visuals (afbeeldingen en video's)
- Uw website en andere websites waarop u voorkomt van derden
- Sociale media gebruiken
- contactgegevens
- evenementen
- informatie over u of uw bedrijf
Het opbouwen van een sterke online aanwezigheid vereist dat je gebruikers snel een overzicht geeft van wie je bent en wat je doet.
Waarom moet uw Author Knowledge Panel-account worden geverifieerd?
Een methode om u te helpen bij het bereiken van uw marketingdoelstellingen, is door uw auteurspanelaccount te verifiëren. Hier zijn een paar redenen waarom u de tijd en moeite zou moeten steken om het te bevestigen:
verhoogt de zichtbaarheid van zoekopdrachten
U moet uw auteurskennispaneelaccount om een aantal redenen valideren en onderhouden, maar een van de belangrijkste is dat het SEO zal verbeteren. Een kennisgrafiek met details over u en uw bedrijf is het eerste wat mensen op de SERP's zien wanneer ze zoeken naar een term die verband houdt met u of uw merk. Natuurlijk leidt een grotere zichtbaarheid in de zoekresultaten tot meer verkeer naar uw site en uiteindelijk tot een stijging van de inkomsten.
verhoogt de naamsbekendheid
Het verifiëren van uw auteurspaneel is ook een geweldige strategie om de zichtbaarheid van uw bedrijf te vergroten. Kennispanelen zorgen voor een ongeëvenaarde naamsbekendheid omdat ze veel SERP-ruimte in beslag nemen. Alle soorten media worden weergegeven op kennispanelen, waardoor u fantastische kansen krijgt voor uw merk. U hebt de kans om zoekers toegang te geven tot al uw brandingmaterialen op één locatie, inclusief uw naam, sociale media-accounts en belangrijke webpagina's.
Hulp bij reputatiebeheer
Reviews zijn essentieel voor het opbouwen van uw internetreputatie. Helaas zal niet iedereen uw bedrijf of artikelen lovende recensies geven. Een slechte recensie kan uw reputatie schaden. Een auteurskennispanel kan in deze situatie helpen. Omdat het direct bovenaan de SERP's verschijnt, helpt het je om gebruikersvertrouwen op te bouwen en je reputatie te beheren.
verbetert de gebruikerservaring
Het doel van zoekmachines is om gebruikers de best mogelijke gebruikerservaring (UX) te bieden. Dit wordt gemakkelijker gemaakt door uw auteurskennisvenster te verifiëren. Gelukkig, omdat het bezoekers naar uw website verhoogt, kunt u ook profiteren van de uitstekende UX.
Hoe u uw account autoriseert in het Auteurskennisvenster
U moet weten hoe u uw auteurskennispaneel kunt verifiëren nu u weet wat het is en wat de vele voordelen hiervan zijn. Het is belangrijk om uw kennisgrafiek te claimen, omdat deze u meer controle geeft over de gegevens die in uw paneel verschijnen. Laten we nu eens kijken hoe u de uwe kunt goedkeuren.
Maak een Google-account of log in op One
Als u nog geen Google-account heeft, moet u er eerst een maken om uw auteurskennisvenster te verifiëren. Hoe je dat doet:
- Bezoek Google op http://www.google.com
- Selecteer "Aanmelden" in het menu.
- Vul het inschrijfformulier in met alle relevante informatie.
- Lees en ga akkoord met de servicevoorwaarden van Google.
- Selecteer "Volgende stap" in het menu. Je account is aangemaakt! Je profiel kan worden bijgewerkt wanneer je maar wilt.
Een methode die Google gebruikt om uw band met de organisatie waarvan u het kennisvenster wilt beheren te bevestigen, is dat u een Google-account heeft.
2. Voer een Google-zoekopdracht uit voor uzelf (of de entiteit waaraan u bent gelieerd).
Het vinden van de entiteit waarvan u het kennisvenster wilt claimen, is de volgende stap bij het claimen van uw auteurskennisvenster. Dit kan van u persoonlijk zijn of van het kennispanel van uw bedrijf.
Bovenaan de SERP's wordt het kennisvenster weergegeven.
Maak uw kennispaneel van u
Scrol naar de onderkant van het kennisvenster zodra het is weergegeven en waarin u of uw bedrijf wordt vermeld. Er zal een knop zijn met de tekst "Claim dit kennisvenster" als niemand dit al heeft gedaan.
U wordt dan naar een venster geleid waar u uw auteurskennispaneel moet bevestigen.
U wordt naar een scherm geleid waar u een van uw sociale netwerkaccounts moet gebruiken om uw identiteit te verifiëren nadat u op 'Get Verified' heeft geklikt.
U kunt nu beginnen met het beheren van uw auteurskennispaneel nadat u zich heeft aangemeld.
Een kennisvenster voor Google-auteurs krijgen
Wat gebeurt er als er naar uw entiteit wordt gezocht maar niet in een kennisvenster verschijnt?
Dit gebeurt meestal wanneer er niet genoeg verifieerbare feitelijke gegevens online beschikbaar zijn voor Google om toe te voegen aan zijn Kenniskaart. Daarom kan het geen auteurskennispaneel maken.
Je zou jezelf kunnen afvragen: "Hoe kan ik een kritische massa creëren in Google's Knowledge Graph zodat Google mijn entiteit kan herkennen?" op dit punt.
Toon uw pagina op Wikipedia
Bij het samenstellen van gegevens voor zijn Knowledge Graph raadpleegt Google een aantal betrouwbare bronnen, waaronder Wikipedia. Dit is gedeeltelijk te wijten aan het strikte beleid dat Wikipedia heeft opgesteld om te garanderen dat alle artikelen die op de website worden gepubliceerd, waarheidsgetrouw en vrij van vooringenomenheid zijn. Als u op het platform wordt vermeld, krijgt u toegang tot een van de meest betrouwbare informatiebronnen op internet.
Het bouwen van Wikipedia-backlinks is een van de beste technieken om uitgelicht te worden. Het vinden en herstellen van verbroken links op Wikipedia is de eenvoudigste manier om dit te bereiken. Gebruik een tool zoals WikiGrabber om pagina's te identificeren die verwijzingen vereisen of gebroken links bevatten.
Contact opnemen met een onafhankelijke Wikipedia-editor om een pagina voor je toe te voegen of je te vermelden op bestaande pagina's is een extra optie.
Het is waar dat een vermelding op Wikipedia een moeilijk proces kan zijn. Overweeg om Wikidata te gebruiken als u een eenvoudigere optie wilt. Deze databank voorziet Wikimedia-projecten van gestructureerde data. De Knowledge Graph gebruikt nu ook informatie uit Wikidata als een gegevensbron nadat Google Freebase, de open-source repository die het mogelijk maakte, heeft afgesloten.
Gebruik uw website als hulpmiddel
Bovendien haalt Knowledge Graph gegevens uit websites. Om uw website te gebruiken om de vereiste kritische massa te genereren, moet u:
- Schema-opmaak gebruiken: Gestructureerde gegevens, ook wel schema-opmaak genoemd, helpen Google u en uw website te begrijpen. Als dit correct wordt gedaan, wordt Google doorverwezen naar alle ondersteunende informatie die als bewijs van uw auteurschap dient.
- Maak een grondige "Over ons"-pagina: u moet op uw "Over ons"-pagina beschrijven wie u bent en wat u doet. Links naar relevante media die kunnen aantonen wie u bent en wat u doet, moeten ook worden opgenomen.
- Maak gebruik van uw connecties: als u contacten heeft die al in kennispanelen worden genoemd, vermeld ze dan strategisch op uw website, link naar hun entiteiten of neem ze op in uw schema-opmaak.
Om informatie over u in de Kenniskaart te krijgen, moet u investeren in een geoptimaliseerde website en goed gestructureerde inhoud.
Presenteer uzelf op externe websites
Erkend worden in betrouwbare publicaties is een andere manier om voldoende kritische massa te vergaren om zoekmachines van voldoende feitelijke informatie over u te voorzien. Hier zijn enkele praktische methoden om dit te doen:
- Een gastpost: u produceert meer digitale middelen door artikelen te publiceren op gerenommeerde nieuwswebsites, waardoor Google meer over u te weten komt. Het is ook een fantastische methode om jezelf te identificeren als een betrouwbare informatiebron.
- Spreken op evenementen: Zowel persoonlijke als online evenementen geven je de kans om op andere websites te worden geciteerd, wat je helpt bij het ondersteunen van je auteurschapsclaims.
Uw kansen om deel te nemen aan een kennispanel nemen toe naarmate u meer online verschijnt, met name op betrouwbare en relevante websites.
Vergroot uw online aanwezigheid
Sociale media worden voor veel meer doeleinden gebruikt dan alleen om in contact te blijven met dierbaren. Het is nu een veelgebruikte benadering om uzelf online te authenticeren. Actief zijn op sociale media en het optimaliseren van je profielen zijn daarom prachtige manieren om je Kenniskaart te verhogen.
Uw online zichtbaarheid wordt verbeterd en uw kenniskaart wordt mogelijk gemaakt door materiaal waarmee mensen communiceren en delen.
Het maken van uw auteurskennisvenster hangt af van het invoeren van de Kenniskaart. Doe er alles aan om zoekmachines voldoende feitelijke informatie over u te verstrekken.
Als u dit doet, wordt u erkend als een onderwerp dat een kennispanel verdient. Vergeet bovendien niet om de Knowledge Graph te blijven "voeden" met nieuwe gegevens. Dit is cruciaal om ervoor te zorgen dat uw kennisvenster de meest recente informatie over u bevat.
Veelgestelde vragen voor het Auteurskennisvenster
Laten we snel enkele van uw brandende vragen over auteurskennispanelen behandelen voordat we dit stuk beëindigen.
Hoe krijg ik toegang tot een panel met auteurskennis?
Hoewel u zelf geen kennisvenster voor auteurs kunt maken, kunt u er wel een verkrijgen door uw bedrijf als zodanig te laten identificeren door Google. Dit bereik je door je Google Knowledge Graph te verbeteren.
Waar bevindt mijn Google-kennisvenster zich?
Voer zelf een Google-zoekopdracht uit om uw kennisvenster te vinden. Je komt terecht in een kennispaneel met verschillende media en informatie.
Hoe moet een kennispanel worden uitgevoerd?
U moet uw kennispaneel claimen en valideren om het te kunnen beheren. Door dit te doen, krijgt u toegang tot en autoriteit over uw kennispaneel.
Zijn kennispanelen bewerkbaar?
Nadat je je kennisvenster hebt geclaimd, kun je wijzigingen aanbrengen in de gegevens die het presenteert door de link 'Bewerkingen voorstellen' te gebruiken. Maar houd er rekening mee dat u dit alleen kunt doen als uw Google-account actief is.
Synopsis van het Kennisvenster van Google Nieuws Auteurs
Een uitstekende functie die het voor bezoekers eenvoudig maakt om online te vinden wat ze zoeken, is het auteurskennispaneel. Het is ook een geweldige manier om uw marketingaanpak van brandstof te voorzien als u de kracht ervan kunt benutten. Het claimen van uw auteurskennispanel is een slimme zakelijke beslissing die u niet over het hoofd mag zien, omdat het de zichtbaarheid van uw merk en het websiteverkeer zal vergroten.
Houd er rekening mee dat de Kenniskaart van Google actuele inhoud nodig heeft om te worden weergegeven in uw kennisvenster voor auteurs, dus blijf inhoud aanbieden op veel betrouwbare platforms.
We hopen dat deze handleiding u heeft geholpen om uw kennisvenster voor Google Nieuws-schrijvers te claimen. Nu kunt u zonder problemen uw Google Nieuws Writer Knowledge Panel claimen. Als u een probleem heeft met Google. U kunt dus contact met ons opnemen. Bedankt : Google Nederland.
Reacties
Een reactie posten